شیطان و شیطان پرستی
درباره شیاطین و فراماسونری و شیطان پرستی

 یك موجود عجیب با سری بسیار بزرگ و دهانی حفره مانند ...


یكی از روزنامه‌های كانادا از قول مقامات محلی این كشور اعلام كرد كه یك موجود عجیب با سری بسیار بزرگ و دهانی حفره مانند روز گذشته در یكی از مناطق ساحلی این كشور به گل نشست و باعث تعجب و وحشت رهگذران و دانشمند‌ان شد.

 
کشف موجودی وحشتناک و از نسل شیاطین!! (+عکس)


«داریل سیناواپ»ـ یكی از ساكنان منطقه «هادسون» ـ در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ «تورنتو سان» گفت: چنین موجودی تا به حال رویت نشده بود. این حیوان همانند موش دم بلند و باریكی دارد و صورتش سفید است. دندان‌های این حیوان بلند و تیز هستند.

 
کشف موجودی وحشتناک و از نسل شیاطین!! (+عکس)


وی خاطر‌نشان كرد: در آرشیو دپارتمان محیط زیست كانادا به كشف گونه‌ای از این نوع حیوان عجیب و ترسناك كه در سال‌های دهه 1950 میلادی مشاهده شده بود، اشاره شده است، اما هنوز مشخص نیست كه این حیوان از همان گونه است یا خیر.

 
کشف موجودی وحشتناک و از نسل شیاطین!! (+عکس)


برخی از ساكنان منطقه «هادسون» بر این عقیده‌اند كه به هنگام رویت و ساحل نشستن چنین موجودات زشت و ترسناكی اتفاق ناگواری رخ می‌دهد؛ چرا كه ساكنان این منطقه معتقدند این موجودات از نسل شیاطین هستند و با خود بدبختی می‌آورند.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شیطان و شیطان پرستی و آدرس feramasonery.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 110938
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1